Сату көлемін ұлғайтудың әдістері

Кез келген компания өз өнімін сатып, тұрақты тұтынушыларын шақыра алмаса, аз уақытта құрдымға кетеді. Сондықтан барынша бизнес планды жүйелі қойып, оның нақты қадамдарын білу қажет. Ол болса, biznesbastau.kz тілшілері өнімді сату жолын ұсынады.

1. Сатуды автоматтандыру

Автоматтандыру — бұл арнайы роботтармен тауарды сатуды енгізу емес. Сату көлемін менеджерлер ұлғайтатын болады. Автоматтандыру олардың жұмысын жүйелеуге көмектеседі. Автоматтандыру дұрыс енгізілсе менеджердің сату жұмысы жеңілдеуі тиіс.

2. Уәждеу жүйесін оңтайландыру

Уәждеу жүйесі сатуды ынталандыру үшін жақсы құрал болып табылады. Ол қаншалықты тиімді болатынын түсіну үшін менеджердің орнына тұрып, белгілі бір сату көлемінде абсолюттік сандармен өз табысыңды есептеп, қаладағы өмірдің орташа шығыстарымен салыстыру қажет.

3. «Суық хабарласу» үшін деректер базасын сатып алу

Егер менеджерлер белсенді сатумен айналысса, оларға әлеуетті клиенттер базасын сатып алған дұрыс. Қызметкер жаңа контактты іздеу үшін 2 минут жұмсайды, тағы 2 минут сайтты оқиды, қоңырау жасайды, егер қоңырау сәтті болса, байланыс базасына енгізеді, бұл тағы да 2 минут. Басқа менеджер да сол жұмысты істейді, үшінші, төртінші. Нәтижесінде бір сәтсіз клиент компанияның 20 минут уақытын алады. Ал күніне олардың қаншасы өтеді? Сондықтан базаны сатып алу менеджерлердің ашық көздерден жаңа клиенттерді іздеуге жұмсайтын уақытын үнемдеумен ақталады.

4. Сату көлемін ұлғайту үшін акцияларды пайдалану

Акцияларды пайдалану іс жүзінде кез келген түрде нәтижелер әкелуі мүмкін. Бұл жеңілдік жасау және кросс-сату акциялары, қызмет көрсетудің ұзартылған мерзімді акциялары немесе «досыңды ертіп кел» қолдау акциясы, 3-30-300 күн тегін пайдалану/қызмет көрсету акциясы болуы мүмкін.

5. Кросс-сату

Бұл орта чектің көлемін ұлғайту үшін клиентке қосымша қызмет көрсетуді/тауарды сату. Олар жүзеге асыру бойынша ең қарапайым және    қосымша шығындарды талап етпейді. Тек сіздің сауда бойынша менеджерлеріңізді осы техниканы пайдалануды үйрету қажет.

6. Сату арналарын оңтайландыру

Сатуды арттыруға болады, тек тиімсіз жарнамаға шығындарды қысқартып,   қаражатты жақсы жұмыс істеп жатқанға жіберсеңіз болғаны. Жақсы – бұл конверсиялау (қоңырау, өтінім, себеттегі тауар және т. б.) құны белгіленген шамадан аспайды. Әрбір конверсия үшін сату рентабельділігін жалғастырған кезде максималды соманы белгілеу керек және бұл көрсеткіштің аспауын тұрақты бақылау қажет. Және керісінше, егер қандай да бір сату арнасы көп арзан конверсия берсе, онда бюджетті ұлғайту туралы шешім қабылданады.

Коммент қосу

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *