Саланы қалай таңдау керек?

Өмірді өзгертіп кәсіпкер боламын дегендер, бизнесті бастамас бұрын, ал қандай салада болатының ойластырады. Статистика бойынша бизнес идеяларды іздейтін жүздеген мың сілтемелер мен мақалаларды әрдайым бір адам оқып отырады. Біреу «сапасыз ұсақ-түйек» пен қытай затын сатуға кіріседі. Алғашқылардың екеуі де керемет зардап шегеді. Және бұл мақала жабылу үшін түпкілікті түрде жасалды, сайып келгенде, проблема және мыңдаған қайғы-қасіретті тоқтату.

Таңдаудың болмауы

Сізде 5-10 түрлі сала таңдау опцияларыңыз болған кезде ғана таңдай аласыз және сіз әртүрлі саладан қанша ақша табуғаболатның түсінесіз. Бірақ сізде қазір таңдау жоқ. Артық сала таңдауға ақшаңыз және уақытыңыз болмаса – бәрі зая кетпегенше, жинақталып, осы сәттен бастап мұқият оқыныз.

«Менде бизнес идея бар. Тестілеу никелері мен туралы емес»

О, сен туралы. Бизнес идея сен үшін екендігі әлі белгісіз, өйткені егер сен жалғыз болсаң және жаңадан бастасаң — тек сен және сенің тарақандарың бәрін шешіп отыр. Егер бизнесіңізді қайта бастау қажет болса, себебі қазіргі тырысымдар өз нәтижесін бермейді, барлық жобалар S-қисық сызығында өмір сүреді. Динамика мен өсімді сақтаудың жалғыз жолы үнемі тауашаларды іздеу мен тестілеу жағдайында.

Әрекеттер нәтижеге әсер етпейді

Алдыңғы мәлімдемені қайта қарап шығу керек. Барлығымыз, әдетте, құралдарды дұрыс үйренуге тырысамыз, мүмкіндігінше көп нәрсені ұқыптаймыз, бір сөзбен айтқанда дұрыс әрекет етуге үйренеміз. Бірақ тұтастай алғанда, іс-әрекеттерді нәтиже анықтайды, бірақ бұл әрекеттер қандай тақырыпқа қатысты. Және дұрыс әрекеттерді табуға тырысудың қажеті жоқ — түрлі тақырыптарды сынап, сұрыптау керек.

Мысалы, 10 жыл бойы 250000 тенге жотадан шығы алмай жүрген кәсіпкерде 40 ательесі болған. Ол не істемеді: көшедегі акцияны іске қосты және әлеуметтік желілерде таратып, веб-сайттар жасады, бірақ нәтиже бұрынғыдай: бір-екі тамшы ақша. Ал, ол батут ареналарындағы іс-құрал жасауға көшкенде, керемет болды — ателье алаңында істегендерінің 10% -ын жасап, ондаған есе артық нәтиже алды, алғаш 5 миллион тенге тапты.

Темір жол ережесі

Сіз поезд болсаныз, сала ол сіздің жүріп жатқан темір жолыныз. Бұл мақаланы оқу барысында, бәріне бір ереже емес. Егер алғаш рет бизнес ашып, акша лезде түсе бастаса, бұл сіздің саланыз деп есептеніз. Темір жолдың тартылғанын елестетіп көріңіз. Және сізде жүріп жатқан поезд секілді темір жолда тұруыныз қажет.

Ең бастысы жылдамдық

Біз тағы бір мәселе — кейбір адамдар бір ай, жарты жыл, не одан көп өз орнын сынауға жұмсайды. Ақыр соңында олар бәрінен . Мұның алдын алу үшін — ереже бар. Егер сіз 24 сағат ішінде ақша ала алмасаңыз — бұл, сөзсіз, сіздің саланыз емес. Қазір тәулігіне бірнеше тауарды тексеру үшін барлық ресурстар бар. Сайтты 5 минут ішінде бағдарламашылар мен дизайнерлерсіз орындауға болады. Сонымен қатар, Instagram сайтында жариялау арқылы веб-сайтсыз өз орнын табуға болады. Есептік жазбаңыз көтерілмеген жағдайда өніміңізді блогерге ұсыныңыз. Немесе өнім қолда болмаса, постты сатып алыңыз.

Нысандарды тексеру бойынша нұсқаулар

Нәтиже 4 элементтің көбеюі:

1-элемент

20 өнім

Ең алдымен, 20 таурлар тізімін жасау керек. Оларды қайдан алуға болады? Адамдарға қажет өнім бар шығар деп ойлаңыз. Мүмкін сіз би биле аласыз, бейнені түсіре аласыз, сіз немесе сіздің туыстарыңыздың өз өнімдері бар. Барлық контактілерді телефон кітабынан пайдаланыңыз. Сіз сондай-ақ нарыққа «барахолкадан» таба аласыз кейбір қытай тауарлар ретінде гироскутер, маталар, ойыншық және т.б. Бұл нұсқа, әрине, мүмкін, бірақ біз адамдарға тек қажетті, жақсы өнімдерді сынап, оларды сатып көруге ұсынамыз.

2-элемент

30 сайт

Нәтижелердің тізіміне сүйене отырып, 20-50 ең жарнамалық сайттардың тізімін жасау қажет.

Мысалы:

 

Тікелей (Іздеу + YAN)

Adwords (Іздеу + CCM)

Vkontakte (топтардағы жарнама, мақсат, адамдар бойынша іздеу)

Яндекс блогтары

Авито. ru

Instagram (блогерлер + мақсат)

Facebook

YouTube

3-элемент

Ұсыныс. Жылдам орау кезеңі. Сынап, тұжырымдайтын тауашаларға тез сіңіп кету керек: ұсыныс, дескриптор және келесі қадам дәлелдер.

4-элемент

Сату. Ақшаға көп әсер ететін ең маңызды қадам. Көптеген адамдар қосымшалардың көп болғандығын ойлайды. Алғашқы кезеңде бұл шын мәнінде, бірақ сіз қарсы жағдайға тап боласыз: егер сізде қосымшалар көп болса және аз ақша болса. Сондықтан сатылымның дұрыс моделін анықтау маңызды. Ең жиі кездесетіндер анықталды:

Қоңырау -> сату

Кездесу -> KP -> алдын ала төлем -> сату

Тегін сабақ -> сату

Base -> тегін MK -> сату

Коммент қосу

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *