Қорқынышқа демеуші болуды тоқтатыңыз!

c1233

Күн сайын біздің қорқынышымызға демеушілік жасаймыз. Денедегі қорқыныш — энергияны көп тұтынатын нәрсе. Бізде неғұрлым көп қорқыныш болса, әрекет етудің азырақ энергиясы бар. Қорқыныш бізді әлсіретеді және әрқашан денеге, қарым-қатынасқа және өмірге жаман әсерін береді.  Жиі адамдар қатып қалады және қозғала алмайды. Қорқыныш болашаққа жол бермейді және адамның ғаламдық дамуын тоқтатады. Мәселелеріңізді жеңу үшін, олардың табиғатын түсінуіңіз керек. Біз қандай қорқыныш туралы және онымен қалай жұмыс істеу керек екені туралы сөйлесеміз.

 

Рептилиан миы – үңгірде тұрып жатқан адамның ой-санасы

Түрі ретінде адамзат қорқынышпен өмір сүруді әдетке алы. Қорқыныш қорғаныс механизмі ретінде жұмыс істейді. Осы механизм сізді 10 жігітпен соқтығыс күреске қатысудың жаман ой екенін ескертеді.

Бірақ бізді қорғайтың механизм, бізбен қатыгез ойын ойнайды.

Және әзіл — қазіргі адамның миы кавалеристің миынан өзгеше емес. Үңгірде тұрып жатқан адамның миі, лимбиялық жүйе — мидың ең ежелгі бөлігі — қауіпті сезінген кезде белсендіріледі. Бірақ ол шынайы қауіпті жорамалдан ажырата алмайды. Жаңадан қорқу — осындай қауіпті қауіптің бірі. Рептилиан миы өмірге нақты қауіп ретінде жаңадан қарсы шығады. Біз ықпалды адаммен кездесуге, «суық шақыру» жасауға немесе бизнес-идеяны инвесторға ұсынуға қорқамыз, өйткені біздің миымыз қорқынышты суреттерді тартады. Белсенді адам тіпті біздің бағдарымызға қарамайды, бізді телефон арқылы тозаққа жібереді, біз инвесторды уақыт өткеннен кейін қабылдамаймыз.  Біздің алдымызға қиын міндет тұр ол — миды алдау, оны бізде енгізілген бағдарламаларға қайшы әрекет ету үшін мәжбүрлеу. Миға бір нәрсені үйрену керек: өмір өзгереді және оған бейімделуге тура келеді.

Жақсы және нашар

Қара-ақ, инь-янь, жаман-жақсы — әрбір медаль екі жағынан тұрады. 1963 жылы Канадандық патолог және эндокринолог Ханс Сили Халықаралық Стресс Институтының негізін қалаушы стресті «жаман» және «жақсы» санаттарына бөліп, қиындықтар мен қиындықтарды түсіндірді.

Қайғы-қасірет — бұл парализ және әрекет ету қабілетінен айыратын «жаман» стресс. Қиындық организмнің ұзақ мерзімді теріс әсеріне реакция ретінде пайда болады: ауруды, ауыр эмоционалдық жарақаттануды, ерекше өмір жағдайларын, тұрақты қақтығыстарды. Бұл жағдайда адам кейде кереуеттен кете алмайды. Қиындық өзін-өзі қамқорлықпен, демалуды және спортпен айналысу арқылы «емделеді». Жиі қайғы-қасірет адамның өзі тапқан жағдайлардың нәтижесі емес, жалпы алғанда өмірге теріс қатынасы болып табылады. Бұл жағдайда оптика өзгереді:

— мәселелерді шешуге болатын міндеттер ретінде қарау;

— жаман жаңалықтарды оқып шығыңыз және айырбас бағамын қадағалаңыз;

— Қоршаған ортаны өзгерту: сізді шабыттандыратын адамдарды іздеңіз;

— жәбірленушінің орнынан кету, тек өзіңіздің өміріңіздің авторы бола аласыз.

Қорқыныш қалай жұмыс істейді?

Қорқыныш мәні бар жұмыс істеу үшін алдымен оны тануға үйренуіміз керек. Қорқыныш бізді тоқтату үшін жұмыс істейді және тайғақ әдіс сияқты әрекет етеді — киім кию. Қорқыныш біз өзімізге өзіміз жетіп, өзімізге жететін және өзімізге қол жеткізген «Бізге ешқандай қажеттілік жоқ» немесе «Бұл мүмкін емес» деген қондырғылар ретінде көрінеді. Бұл көзқарас адамның қорқынышын тудыратын қарапайым блок болып табылады. Қорқыныш лента ретінде көрінеді. Шындығында, жалқаулық адамның шешім қабылдаудан қорғайтын қорқыныштың жалғасы. Бірақ бұл блоктарды түсірсеңіз не болады? Сіз бәрібір кіріп, бұрын ешқашан істемеген нәрсені жасайсыз. Сөзбе-сөз өз санаңызды кеңейтіп, таныстардың шекараларын итеріп, өз әлеуетіңізді ашыңыз.

Қорқынышпен қалай кездесу керек?

  1. Түсінімділік

Қорқынышты жеңу әрдайым саналы процесс болып табылады. Ескі қорғаныстың жеңісі қалай болғанын анықтау үшін «қорқынышқа бару» керек. Қарсы интуитивті əрекет пайда болады: біз қазіргі уақытта қорқамыз, бірақ біз оны әлі де жүзеге асырамыз. Неге сіз «қорқынышпен» жүріп жатқанын түсіну маңызды. Егер шешім қабылдасаңыз не болады? Ешкім білмейді: іс-әрекет оң және теріс нәтижелерді тудыруы мүмкін.

  1. Ләззат vs Ауыру

Қорқынышты жеңу сәтіндегі ауырсыну аз болғандықтан, ауырсынуды және алға қарай ләззатты арттыру қажет. Бірақ жеңу үшін жарыста сіздің қажеттіліктеріңіз туралы ұмытуға болмайды. Марафонға арналған жаттығу парадоксы мұнда жұмыс істейді: ол арқылы жүгіру үшін жаттығу кезінде күйіп қалуға жол бермеңіз. Сіз рахатқа жүгіріп, ыңғайлы ырғақты ұстауыңыз керек. Егер адам мәңгі ұйықтап, стресс арқылы шексіз блоктарды жеңе берсе, сол «тоқырауды бастан кешіру — қиындықты жеңу» схемасына түседі. Алдағы уақытта көңіл көтерудің ең жақсы тәсілі — шабыттандыратын мақсат қою. Мұны қалай істеуге болады, «Ми ісін қалай жасауға болады? «Artifact» техникасы.

  1. Мың жол

Өзіңіз үшін жағымды қорқынышты жеңу аймағын табу маңызды: жылдамдық, нәтиже алу үшін дайын болуға болатын қозғалыстар — барлығы қол жететін жерде болуы керек. Жаңа әрекет жасайсыз, бірақ оны дамытушы режимде жасаңыз. Мұнда критерий бар: жүктеме бар, бірақ жағымды және стресс жағдайына кірмейді. Есіңізде болсын, атақты: «Мыңға саяхат бірінші қадамнан басталады». Бұл әдіс қызықсыз көрінуі мүмкін, бірақ ол болашақ үшін басқалардан жақсы жұмыс істейді. Ұзын қашықтықты тек қана шағын қадамдар күшімен ғана жеңуге болады. Сіз тек қана бір рет емес, ұзақ уақыт шайқасқанда ғана қорқынышты жеңе аласыз.

  1. Қара скрипт

Өзіңізге келешектің  сценарийін сатып алыңыз, сонда бәрі бұрынғы қалпында қалады. Сіз қорқып, ештеңені өзгертпесеңіз не болады? Шалғайдағы бір бөлме, кесте бойынша жалақы — бұл бәрі болжанатын жайлы батпақ. Қорқынышымызда қалатын болсақ, не болады? Барлығы жай ғана өз орындарында тұрып қалған. Егер сіз қорқынышты жеңуге бармасаңыз, даму жоспарын ойлап тапқан біздің жоспарларымыз өмірімізден тыс қалады деп қабылдайсыз. Және біз ешқашан ұмтылғымыз келетін мақсатқа, қорқынышқа жете алмаймыз. Бұл әдіс ағымдағы жағдайға бейімделуге дайын емес жерлерді байқауға көмектеседі.

  1. Абсурд

Кішкентай балаларға төсек астындағы жәндіктерден қорқу үйретілмейді, оларды көңілді етіп, абсурдтық қасиеттермен қамтамасыз етеді. Қорқынышыңызды абсурдтыққа жеткізуге тырысыңыз.һ

Сіз қақтығыстан қорқасыз ба? Күлкілі болудан қорқасың ба? Өзіңізді цирк алаңында елестетіп көріңіз. Ашық сөйлеуге қорқасың ба? Фантасмагориялық сценарийді елестетіп көріңіздер: ақ жұмысшылардың қапаланған тобы сізді бөлмеден алып шығып, саған құрбандыққа барады. Бірақ қорқынышты емес, күлкілі. Ақыр соңында, қорқыныштың жартысы әбден күлкілі көрінеді.

Еркіндік дәрежесі

Қорқыныш бізді тірі қалдырғандықтан, жау емес. Ол физикалық өмірден аман өтуге мүмкіндік береді, бірақ адамның дамуын тоқтатады. Егер сізде орнатылған ыңғайлылық аймағында тарылса, сіздің амбицияларыңыз тым қатал және сіз көп нәрсеге қол жеткізгіңіз келеді — сізде тек қорқынышты кездесулерге барудан басқа таңдау жоқ. Қорқынышты жеңе отырып, біз бостандық ауқымын кеңейте отырып, біздің жанымыздың басқа қараңғы аймағына назар аударамыз. Біз қаншалықты көп қорқатын болсақ, біз өзімізге қандай дәрежеде еркіндік дәрежесін береміз.

Коммент қосу

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *