Оффер – сатылым әкелетін құрал

Неліктен офферді «күшті ұсыныс» деп айтуға болыды? Әдеттегі ұсыныс сіздермен жұмыс істеуге үлкен себеп бермейді. Жай ғана бетонды сатып ал деген ұсыныстан, қазір сізден оны ешкім ала қоймайды немесе «Ағылшын тілі курсы» деген жарнамадан да ұзақ кезек жинала қоймайды. Осы мезетте бізге күшті ұсыныс қажет. Клиенттің нақты проблемасын шешетін бірегей және барлық қарсылықтарды, қорқыныштарды жауып тастайтың және белгілі бір іс-әрекетке шақыратың сөз жинағы керек.

  1. Ұсыныс сайттың басты бетіне, буклеттерге, баннерлерге, визиткаларға, әлеуметтік желілерге орналастырылған тақырыпты қамтиды.

Қүшті ұсыныс үш элементтен тұрады:

  1. Клиенттің қажеттіліктеріне жауап беретін өнім немесе іс-әрекет.
  2. Сатып алу кезінде пайда болатын қарсылықтар мен қорқыныштарды жою.
  3. Нақты іс-әрекетке шақыру — сұрау, қоңырау шалу, жүктеу, сатып алу және т.б.

МЫСАЛ:

Мысалы, сіз ағылшын тілі курстарын сатасыз.

Егер сіз курстарды сатсаңыз, сіз «қызыл мұхитқа» кіресіз — бір-бірінен айырмашылықсыз үлкен саны бар бәсекелестер. Бұл үлкен жетістіктерге әкелмейді, бәсекелестікке қауіп төндіреді және барлық кәсіпкерлерге пайда әкелмейді.

Онда қалай табысқа жету десеніз? Нишанызды кішірейтіңіз

Саяхатшыларға немесе келіссөздер үшін ағылшын тілін курстарың сатыңыз, балаларға немесе уақыт жетіспейтіндерге арналған. Сонда сіз өзіңізді «көк мұхиттағы» таба аласыз — ешқандай бәсекелес жоқ жерде немесе орынға, және мақсатты клиенттің назарын бірден басып алуға болады.Өйткені ағылшын тілінен ондаған курстарды іздей бастағанда, өз проблемасын нақты шешетінін таңдайды: ағылшын тілін сол салада үйренуге көмектеседі, күніне 20 минут арнайды және ең маңызды сөз тіркестерін үйренеді.

Бір аудиториямен жұмыс істеудің қажеті жоқ. Сіз 3-5-10 мақсатты топқа қол жеткізе аласыз. Ең бастысы — әрбір тиісті ұсынысты алу.

Потенциалды клиенттен сатып алуда барлығын бағалайды, жұмыс нәтижесі туралы ойлайды. Ол орындаушылардың мерзімін бұзғаны немесе олардың міндеттемелерін нашар орындауыдан қорқады. Сондықтан, күшті ұсынысты жасаған кезде ықтимал қарсылықтарды ескеріп, оларды жабу қажет. Біз ең көп таралған қарсылықтармен қалай жұмыс істеу керектігі туралы әңгімелейміз.

— Бұл қымбат

Егер баға клиент үшін маңызды болса және ол негізгі қарсылықтардың бірі болса, сізде бірнеше опция бар, ол жеңілдік ұсыну және төмендетілген бағаға беру.

Мысалы, бес жұлдызды қонақ үйде қонақ үш жұлдызды баға бойынша.

Ұшақта бизнес класста экономның бағасымен ұшу.

Тапсырыс берушіге уәде етіңіз егер ол сіздікінен арзан тапса оған жеңілдік жасау немесе ақшаны қайтарып беруге.

  1. Егер нәтиже жоқ болса?

Егер потенциалды клиенттің күмәндары жұмыстың сапасына негізделген болса, онда сіз оған осындай оффер «Біздің тауар сізді толық қанағаттандырмағанша біз жұмысымызды аяқтамаймыз» деген ұсыныспен келе аласыз. Бұл клиенттің қорқынышын оңай жойып жібереді. Осылайша, жаңа клиентке жол табасыз.

Клиент би билеуді, гитарада ойнауды, салмақ түсіруді істей алмайтынынан қорқатын болса, марафонға жүгініңіз, себебі мұндай жағдайларда оффердің бірнеше нұсқасы бар:

«Вокал мектебінде 8 сабақ ішінде ән айтуды үйренесіз, студияда сүйікті әнінізді жазып беремез, тіпті сізде дауыс жоқ болса да, біздің вокал мұғалімдерімен бәрін үйрене аласыздар! »

Егер қалай болса да қарсылықтар мен күмәндану пайда болса, сіздің өніміңіз үшін келесі жол таңдауға болады:

«Төлеуге қажеті жоқ шешім қабылдау»

Клиенттерге тауарды сынауға мүмкіндік беріңіз. Қызметпен, өнімді таныстырып, тапсырыс беруші «жылу» болған кезде сенім құруға және сатуға.

Тегін қабылдау.

Бұл процедура әдетте ештеңе бермейді.

Бастапқыда тегін өнім ұсыну: бақылау тізімін, кітапты жүктеп алу, тегін вебинарға бару, ақысыз көрсеткішін тапсырыс беру, тегін кеңес алу және т.б. Бірақ өнім қатты ұнап жатса, клиенттің сатып алуы ықтимал.

«Міндеттемелердің кепілдігі»

Бұл орындалған жұмыс аяқталғаннан кейін төлеуге немесе ақы төлеуге уақытында төлеуге болатындығыңызбен көрінеді.

«60 минут немесе тегін пицца»

Бәріміз өмірімізде пицца алар кезде осы мысалмен соқтығысқан шығармыз, егер 60 минуттан жеткізу кешіксе, сіз тегін пицца аласыз.

Бұның бәрі сіздің бизнесіңізге көмек береді, толығырақ оффер құралы жайлы білгіңіз келсе, Аламан тренингіне сізді шақырамыз!

Коммент қосу

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *