Бизнесті ашуды үйренеміз!

Кез-келген кісі — үлкен кәсіпкер бола алатыныңда күмән жоқ. Сізге міндетті түрде университеттің дәрежесі немесе банктегі іскерлік тәжірибесі қажет емес,  жетістікке апаратың жол табу керек. Дегенмен, сізге қажет нәрсе — күшті жоспар. Егер сіз кәсіпкер болсаңыз, ақша түсіп жатқан сияқты, бірақ сіз империяңызды қалай құруды білмесеңіз, сізге де пайдалы кеңес көп.

Сонымен БизнесБастау сізге көмекке келеді.

Үлкен идеяны табысты бизнеске айналдыруға көмектесу үшін осы қадамдық нұсқаулықты қараңыз.

  1. Мен кім болғым келеді?

Неге бизнесті бастау керек? Бұл сұрақты қандай бизнес бастау керек екенін басшылыққа алу үшін пайдаланыңыз. Егер сіз қосымша ақшаны қажет етсеңіз, бәлкім, толық уақытты талап етпейтің бизнес бастауыңыз керек. Егер көбірек табыс алғыңыз келсе, 9-дан 5-ке дейінгі жұмысыңызды қалдырып, жаңа нәрсені бастағаныңыз жөн. Себеп шыққаннан кейін, сіз өзіңіз бастайтын бизнес түрін анықтауға көмектесу үшін өзіңізге көбірек сұрақтар қойыңыз.

Сізде қандай дағдылар бар?

Нені керемет білесіз, не істей аласыз?

Сіздің тәжірибеңіз қандай?

Көптеген кәсіпорындардың сәтсіздіктерін біле отырып, қанша ақша жұмсай аласыз?

Сізге қанша капитал қажет?

Өмір сүрудің қандай түрі сізге жағымды?

Сіз  кәсіпкер болуға дайынсыз ба?

  1. Бизнес идеяларды қарастырыңыз

Әлем миллиондаған бизнес-идеяларға толы, соның ішінен жүрекке қалағаның таңдау керек. Бірінші қателік ол — көршінің баласында типография кәсіп орны бар, ақшаны керемет табады, сондықтан менде типография ашу керекпін. Жасап жатқан ісінді толық білуін керек, сол саланың мастері болуын қажет.

Адамдар әлдеқайда жақсы нәрседен гөрі жаман нәрсеге ие болмақ. Егер сіздің бизнесіңізде клиенттер үшін проблемаларды  түзете алса, олар сізге алғысын білдіреді, жаңа клиенттерді әкеледі.

Жақсы, арзан, тезірек тәсілді қолданыңыз. Жаңа емес бизнес идеяңыз бар ма? Егер солай болса, қазіргі ұсыныстар туралы ойланып, жақсы, арзан немесе жылдамырақ нәрсені қалай жасауға болатындығына көңіл аударыңыз.

Сондай-ақ, адамдармен кездесіп, сұрақтарыңызды қойыңыз, басқа кәсіпкерлерден кеңес алыңыз, Интернеттегі зерттеу идеяларын пайдаланыңыз немесе кез келген әдіс сізге ең мағыналы етеді. Егер сіз барлық опцияларды қолданып, жол таппай, тоқтап қалсаңыз, онда сізді БизнесБастау кәсіпкерлік мектебіне проблемаларыңызды шешуге шақырамыз.

  1. Нарықты зерттеу.

Сіз өзіңіз қалаған нәрсені жасайсыз ба?

Осы нұсқаулықты пайдалана отырып, нарықтағы әлеуетті бәсекелестеріңізді немесе әріптестеріңізді зерттеуді бастаңыз. Бұл сіздің зерттеулеріңізді және солай жасау үшін қолдануға болатын әдістермен аяқтау үшін қажет мақсаттарды бұзады. Мысалы, сіз сұхбат жүргізе аласыз, телефонмен немесе бетпе бет. Сіз сондай-ақ «Бұл өнімді немесе қызметті сатып алу кезінде, сіз қандай факторларға назар аударасыз?» және «Бизнесті жақсарту үшін қандай салаларды ұсынасыз?» сияқты сұрақтарды сұрайтын сауалнамалар ұсынуға болады.

Ең маңыздысы, нарықтағы зерттеулерді бастау кезінде адамдардың ең көп таралған қателіктерінің үшеуін түсіндіреді:

Тек қосымша зерттеулерді қолдану.

Тек онлайндық ресурстарды пайдалану.

Тек сіз білетін адамдармен танысу.

  1. Кері байланыс алыңыз.

Адамдар сіздің өніміңізбен немесе қызметіңізбен өзара әрекеттесіп, оларды қабылдаудың қандай екендігін көріңіз. Көздің жаңа жиынтығы сіз жіберіп алған проблеманы көрсетуге көмектеседі. Бұдан басқа, бұл адамдар сіздің бірінші бренд адвокаттарыңыз болады, әсіресе, сіз оларды тыңдайтын болсаңыз және олар өнімді ұнатса.

Кері байланысқа қол жеткізудің ең оңай тәсілдерінің бірі — прототиптер жасау, эксперимент жасау және оны айналдыру. Өнімді басып шығару, кері байланыс алу және келесі өнімді шығармас бұрын бейімделу арқылы үнемі жақсарып тұру.

Міне, кері байланысты өңдеуге арналған алты қадам:

  1. Тоқта! Сіздің миыңыз кері байланыс алған кезде қоздырылған күйде болуы мүмкін және ол жаман қорытындыларға қатыса бастайды. Баяулап, естіген нәрсеңізді мұқият ойластырыңыз.
  2. Сізге «рахмет» деп айтудан бастаңыз. Сізге теріс нәтиже беретін адамдар сізге алғыс айтпайды, бірақ мұны істеу сізге оларды құрметтеуге және болашақта адал болуды жалғастыруға шақырады.
  3. Ақиқаттың дәнін іздеңіз. Егер біреу бір идеяны ұнатпаса, бұл жай ғана айтқандардың бәрін жек көретінін білдірмейді. Есіңізде болсын, бұл адамдар көмектесуге тырысады, және олар аз ғана проблеманы немесе шешімді көрсетуге тырысуы мүмкін.
  4. Үлгілерді іздеңіз.
  5. Қызығушылығын тыңдаңыз. Тапсырыс берушінің басқаруындағы әңгімеге кіруге дайын болыңыз.

 

  1. Бизнесті ресми етіңіз.

Барлық заңды аспектілерді ертерек ойластырыңыз. Осылайша, сіз өзіңіздің үлкен идеяңызды қабылдаған кезде, еш уайымға берулмейсіз, себебі бүгінгі таңда кәсіпкерлер салық төлемеген үшін де миллиондап штраф төлетінің ескеріңіз.

Бизнес ашарда:

Бизнес құрылымы

Бизнес атауы

Салық идентификаторы

Мемлекеттік салық индексі

Рұқсаттамалар

Лицензия

Қажетті банктік шот

Сауда белгілері, авторлық құқықтар немесе патенттер

Сіз өзіңіз жасай алатын кейбір нәрселерді жасай отырып, заңгермен кеңесуді бастағаныңыз жөн, сондықтан сізге қажет нәрсенің бәрін қамтитынына сенімді бола аласыз.

  1. Бизнес-жоспарыңызды жазыңыз.

Бизнес-жоспар — сіздің бизнесіңіздің аяқталатын өнімді басынан бастап дамитынын жазбаша сипаттамасы. Бұл мақала бизнес-жоспар құрау кезінде қателерді болдырмауға көмектеседі.

Талдамалы жазбахат. Бұл жоспарды қамтитын жоғары деңгейдегі қысқаша сипаттама, жиі компанияның сипаттамасына, бизнестің шешімі туралы мәселені шешу.

Бизнес сипаттамасы. Сіз қандай бизнес бастауыңыз керек? Сіздің салаңыз қандай? Болашақта бұл қалай көрінеді?

Нарық стратегиясы. Сіздің мақсатты нарықыңыз қандай және сіз сол нарыққа қалай сата аласыз?

Бәсекеге қабілетті талдау. Сіздің бәсекелестеріңіздің күшті және әлсіздігі қандай? Оларды қалай ұратын боласыз?

Жобалау және дамыту жоспары. Сіздің өніміңіз не қызметіңіз қандай және ол қалай дамитын болады? Содан кейін сол өнім немесе қызмет үшін бюджет жасаңыз.

Операциялар және басқару жоспары. Бизнес күн сайын қалай жұмыс істейді?

Қаржы факторлары. Қайдан ақша пайда болады? Қашан? Қалай? Сіз қандай болжамдар жасайсыз және не ескеру керек?

Әр сұрақ үшін бір-үш бетке өтесіз. Есіңізде болсын, бизнес-жоспар — тірі, тыныс алу құжаты және уақыт өткен сайын және сіздің бизнесіңіз жетілсе, оны жаңартасыз.

  1. Сіздің бизнесіңізді қаржыландыру.

Бизнесіңізді бастау үшін қажетті ресурстарды алудың әртүрлі жолдары бар. Өзіңіздің ең жақсы жұмыс істейтіндігіңізді анықтау үшін өзіңіздің қорыңызды, жағдайыңызды және өміріңіздің жағдайын қарастырып көріңіз.

  • Жеке мүлікті сату. Бірақ ол жағдайда барлық жоспарды ойластырып, форс-мажорлық сәтке соқтығысуыңыз мүмкін.
  • Интернеттегі көпшілікпен қаржыландыру науқанын бастаңыз. Кейде бұл маңызды нәрсе болуы мүмкін. Егер сіз бұл туралы ойласаңыз, сіз бизнес жүргізу жолын әрдайым біле аласыз.
  • Жергілікті БизнесБастау инвесторлар тобына жүгініңіз. Өнеркәсіп пен құмарлықты қалай жете алатыныңызды біліңіз.
  • Кәсіпорындардың инвесторларына сұраныс.
  • Бастапқы инвесторлық компанияларға немесе үдеткішке қосылыңыз. Бұл компаниялар келесі деңгейге жетуге арналған. Көптеген ресурстар, соның ішінде кеңселік құралдар мен кеңестер, желілік мүмкіндіктері мен қадамдық оқиғалармен қамтамасыз етеді. Кейбіреулер сондай-ақ тұқымдық қаржыландыруды да қамтамасыз етеді.
  • Стратегиялық серіктестен немесе клиенттен алдын ала келіссөз жүргізіңіз. Егер сіз мұны мүмкіндігіңіз болса, онда мүмкіндік бар. Вариация немесе ақ таңбалау туралы келісімдер.
  • Саудалық капитал немесе іске қосу бойынша көмек қызметтері. Мысалы, жалға алушыларға кеңсе кеңістігін айырбастауға болады. Егер сіз ақы төленбесе, ақы алынбайды.
  • Банк несие немесе несие желісін іздеңіз. Сізге банктік несиені сұрастыруыңыз қажет 10 сұрақ, оның ішінде сіз білікті боласыз ба? Егер сіз осылай жасасаңыз, бұл шағын бизнес.
  1. Команданы құруды бастаңыз

Сіздің бизнесіңіздің ауқымын кеңейту үшін сізге команда қажет. Егер сізге серіктестер, қызметкерлер немесе фрилансер қажет болса, жақсы жарамды команда таба аласыз:

Мақсаттарыңызды нақты анықтаңыз. Әрбір миссияның рухын түсінетініне көз жеткізіңіз.

Жалдау хаттамаларын орындаңыз. XIX ғасырдың бірінші жартысының соңында бұл мәселе болды. Сізге көмектесу үшін тереңірек нұсқаулық.

Күшті компания мәдениетін қалыптастырыңыз. Бұл керемет мәдениетті не нәрсе? Құрылыс блоктары қандай? Бұл проблема емес. Бұл көптеген арналар арқылы адамдардың мәдениетін немесе пинг-понг кестелерінің арқасында. Нағыз артықшылықтардан гөрі артық артықшылықтар алуға болады.

  1. Орналасатың жерді табыңыз

Бұл кеңсе немесе бір залды білдіреді. Мұнда қарастыруға болатын 10 нәрсе:

Жұмыс стилі. Орналасқан жеріңіз нақты мәнері мен суреттерімен сәйкес екендігіне көз жеткізіңіз.

Демография. Клиенттеріңіздің кім екенін ескере отырып, бастаңыз. Орналасқан жеріңізге жақындығы қаншалықты маңызды? Бұл өте маңызды бөлшек сауда дүкені. Басқа бизнес модельдер үшін бұл мүмкін болмауы мүмкін.

Аяқтың қозғалысы. Егер дүкенге бару қажет болса, оны табудың оңай екеніне көз жеткізіңіз. Есіңізде болсын: ең жақсы бөлшек сауда алаңдары тіпті өлі дақтар.

Қол жетімділік және автотұрақ. Сіздің ғимаратыңыз қол жетімді ме? Қай жерде баруды білмеймін.

Конкурс. Кейде жақын маңдағы бәсекелестерге ие болу жақсы нәрсе. Басқа уақытта, олай емес. Сіз өз бизнесіңіз үшін қажет нәрсені жасадыңыз.

Басқа кәсіпорындар мен қызметтерге жақындығы. Бұл жаяу жүру туралы ғана емес. Сіз қалай жұмыс істеп жатқаныңызға қараңыз.

Сайттың суреті және тарихы. Бұл сіздің бизнесіңіздің жай-күйі туралы не айтады? Онда басқа кәсіпорындар болмады ма? Орналасқан жер сіз жобаланғыңыз келетін кескінді көрсете ме?

Жарлықтар. Сіздің бизнесіңізге байланысты бұл сізге көмектесе немесе кедергі жасайды. Мысалы, бұл туралы қамқорлық жасауға болады. Ликерлер дүкенін салуға тырысамыз.

Ғимараттың инфрақұрылымы. Әсіресе егер жоғары технологиялық қажеттіліктеріңізді іздесеңіз. Егер сіз болсаңыз

Жалға беру, коммуналдық қызметтер және басқа шығындар. Бірақ бұл проблема емес. Сіз оны бұдан әрі жасай алмайсыз.

Сізге не қажет екенін білетіннен кейін, осы төрт кеңестер көмектесе алады.

 

Өз уақытын ойлаңыз. Жалға берушілер қысқа мерзімді кеңсе жалға алады. Сіздің ісіңізге көнбеңіз.

Толық өрісті ойнаңыз. Бірлескен жұмыс кеңістіктері, офистік бизнес орталықтары, сублоктар және т.б. Опцияларыңызды ашық ұстаңыз.

Қаланы нұқыңыз. Сіз керемет орын таба аласыз

Сіздің шарттарыңыз бойынша мәміле жасаңыз. Тағы да сізде нұсқалар бар. Сізге қолайсыздық туғызатын нәрсе емес.

Орналасқан жеріңізден кейін эстетикаға назар аударуға болады. Мұнда бірнеше дизайнер идеяларын қарап шығуға болады.

  1. Кейбір сатылымдарды бастаңыз.

Бұл кіріс пен сатудан тәуелді бола ма деген мәселе емес. Стив Джобс бұл күнін білетін.

Төмендегілердің өмір сүруінің кейбір қағидалары бар:

Тыңдаңыз. «Егер сіз өзіңіздің клиенттеріңізді іздесеңіз», — дейді инвестор және кәсіпкер Джон Рэмптон. Міндеттеме алуды сұраңыз, бірақ бұл туралы пәрменді болыңыз. «Жоқ» естуден қорықпа. Басымдылыққа айналдырыңыз. Шындығында бизнестің тиімді стратегиясын жасау,  сіз сол сатылымдарды қалай жасайсыз? Мақсаттарды анықтаудан бастаңыз.

  1. Бизнесіңізді өсіріңіз.

Миллион түрлі жолдар бар. Сіз сол жаңа нарыққа ие бола аласыз, ұсыныстарыңызды кеңейте аласыз. Бұл проблема емес.

Біріншіден, олар өздерін нарыққа шығаруды жоспарлап отыр. Олар әлеуметтік медианы, әсерлі немесе ақылы науқандар арқылы пайдаланады. Оны қалай пайдалануға болады. Олар маркетингтік науқандарды түсінеді.Содан кейін, жаңа тұтынушысы болғаннан кейін, оларды қалай сақтау керектігін түсінеді. Әрдайым өзіңізді, бизнесіңізді жетілдіріп, замаңмен бір қадамда жүрініз.

Коммент қосу

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *