Apple-дің табысқа жетуінің құпиясы қандай?

Ғаламдық Apple корпорациясының негізін қалаушы Стив Джобс сапарының басында, оның ми жасушаларының қаншалықты өсетінін және IT-индустриясына қандай әсер ететінін елестете алмады. Бүгінгі күні Apple корпорациясы электроникадағы танымал бренд ғана емес, әлемдегі тарихтағы ең қымбат компанияларды да дүкендерде өткізетін миллиондаған жанкүйерлердің жоғары технологиялық өнімдері болып табылатының елестті ме? Apple Корпорациясының құрылымын толығымен бағалау үшін Apple құны қанша екенін естуге тура келеді — оның нарықтық капитализациясы 530 миллиард доллардан асады! Бұл Латвияның немесе Словенияның 10 жылдық табысы!

Apple-тің табысқа жетуінің құпиясы қандай?

Дегенмен, бүгінгі күннің ұлылықтарына қарамастан, Apple бір кездері Стив Джобстың басшылығымен және оның командасымен астында гаражда кішігірім стартап болып бастады. Apple табысқа жету жолын өте қызықты, сонымен оның құпиясы неде? Стив Джобстың басты иесі және Apple-тің басты иегері болғаны — басты құпия болып табылады. Дегенмен, компания осындай таланттарға өзінің талантымен ғана емес, табысқа жетіп, бүкіл команданың еңбегі мен Apple-тегі жұмыс жасайтын қағидаттардың арқасында қол жеткізді. Бұл туралы бүгін айтатын боламыз.

Дизайн және бөлшектерге назар аударыңыз
Өздеріңіз білетіндей, жақсы көрініс табыстың 50% -ын құрайды. Бірақ Стив Джобс мен оның командасы құрылғылардың әдемі дизайнымен ғана емес, сонымен қатар, Apple осы саладағы барлық бағытты және әрбір адам тең болатын компания бейнесін жасады. Стив Джобс Джонатан Айлендті Apple компаниясына әкелді, ол онымен бірге түнгі уақытта әр нәрсені нақты өнім қалай көрінетінін талқылады. Ол онымен бірге қарапайымдылық пен талғампаздықты біріктіретін идеалды дизайнерлік формуланы алды. Өнім немесе құрылғы аяқталған сайын, Apple оны жетілдіру үшін көп ақша мен күш жұмсайды. Аз адамдар біледі, бірақ, мысалы, Лондон симфониялық оркестрі iMovie үшін музыканы жазды.

Ыңғайлылық, қарапайымдылық және пайдаланушы күтімі
«Мен жақсы дизайнда қарапайым болуы және үлкен өндіріс шығындарын талап етпеуін қалаймын», — деді Джобс өнім туралы идеяны білдіріп. Компьютер, телефон немесе плеер болса да, барлық Apple құрылғылары пайдалануға дайын, оларды орнатудың қажеті жоқ және егер сіз басқа нәрсе орнату қажет болса, онда бұл процесс тіпті бала үшін де түсінікті болу керек дейді. Параметрлермен алаңдағысы келмейтіндерді ақша төлесе де, оны пайдалануды рахат аласыз. Apple бас дизайнер Джонатан Иве мен Джобс бастысы — пайдаланушыларға өз проблемаларын шешуге көмектесу және өз өнімдерімен сұрастыру. Бізді қызықтыратын жалғыз мақсат — идеалды өнімнің өнертабысы. Егер адамдар біздің өнімімізді бағалайтын болса, онда біз оны табамыз.

Арнайы басқару құрылымы және құпиясы
Ірі IT-машинаны сақтау үшін, нақты иерархиялы меншік корпоративтік мәдениет әзірленді, ол ешкімге жауапты емес. Әр кездесуде жауапты тұлғалар жарияланады және тағайындалады, рөлдер тағайындалады. Әрбір қызметкер өз сұрақтарымен кіммен байланыса алатынын біледі. Өмір бойы Стив Джобстың өз ережелері мен процедураларын қолданудың жанкүйері болғаны соншалықты қызықты, ол компанияда әдеттегі сұрақтарды шешіп, қызметкерлерді тасымалдайтын және кафе мәзірінде азық-түлікпен аяқталатын автобустардың дизайнын бастады. Осыған байланысты Джобс кейде корпоративтік диктатор деп аталды. Жаңа Apple-ді қорғау үшін тіпті шеткі шараларды қолданады. Мысалы, сот арқылы прототиптер туралы жазатын журналистердің барлық әдістерін қолданып, жаңа гаджеттердің сынақтарын бірнеше сағат сайын арнайы PIN кодын жіберу керек.

Арнайы сату ұйымы
Apple-тің дүкендердің жұмыс істеуі мен дизайнын, сондай-ақ менеджерлер мен сатушыларға арналған әдістері мен психологиялық әдістерін сипаттайтын сатудың өз тұжырымдамасы бар. Apple Store дүкеніндегі кез-келген клиент мәртебесіне қарамастан, назар аударып, қамқорлыққа түседі. Нью-Йорктегі негізгі «Apple Glass» дүкенінде «Glass Clube» дүкенінің кейбірі өнер туындысын қарастырады. Дәл фактілерге сүйенсек, бұл дүкен күніне түсірілген фотосуреттер саны бойынша рекордты ұстаушы болып табылады.

Пайдаланушылар сенсорлық тақтаға қол тигізгенде саусақ ізу арқылы кернеу дәрежесіне, MacBook-ді ашқанда, Apple құрылғыларымен жұмыс істегенде алған сезімдеріне және танымал брендке тиесілі болғанда сезіну үшін төлеуге дайын. Apple өнімдері туралы сіз қалай ойлайсыз?

Коммент қосу

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *